IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Електромобили срещу хибриди – коя технология ще доминира на пазара?

Въпреки пандемията, която удари транспортния сектор през тази година, автомобилната индустрия прави поредната крачка към пълна електрификация

17:30 | 01.01.21 г. 31
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Последна актуализация: 11:56 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още

Коментари

31
rate up comment 2 rate down comment 1
IQ96
преди 3 години
Тесла с големите депозити ми намирисва на Мототехника- не ли? Прав е 2 за изкривената и силно завишена оценка на компанията!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
30
rate up comment 3 rate down comment 0
kane
преди 3 години
BgMan = smart man
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
29
rate up comment 8 rate down comment 0
bgMan
преди 3 години
2019-та си купих хибрид на Тойота основно за градско. В сравнение с предишната ми стара конвенционална кола спестявам над 2000 лв. годишно от гориво и 130 лв. от данъци. Колата е в гаранция 6 години и нямам разходи за ремонти. 10 години гаранция на батерията, 12 години гаранция на купето. Когато успея да спестя още ще си взема и Honda CR-V хибрид и 20 години ще си изкарам с тях без нужда от друг автомобил.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
28
rate up comment 7 rate down comment 1
fon
преди 3 години
Тесла 3 тежи тежи 1600кг, като батерията й е 500кг. А нормална кола с 2литра двигател тежи над 1300кг.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
27
rate up comment 5 rate down comment 0
data
преди 3 години
Странен въпрос ,след като погледнете плановете на производителите . Та никой производител не разработва нищо ново с ДВГ от малкия до средният клас . От средният нагоре е малко объркана ситуацията - хибриди и големи ДВГ а, има и доста електромобили
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
26
rate up comment 3 rate down comment 3
kane
преди 3 години
15. е откъде, повече скорост х повече тежест = повече щети при удър!14. е тва за класа е лъжа според мен. модел 3 е клас корола, сивик, те я сравняват с 6 цилиндрово бмв3, лексъс и п, за да не бие на чи голямата - над двойна разлика с корола. Model 3 - 2 тона, модел с - 2.5 тона, модел х - близо 3 тона. Това не са нормални коли тегла!13. Това тегло идва само от батерията. За да направят по лека цялата кола, пестят от материали и е като жигули сигурно по безопастност. Хартия ламарина, за да не тежи и тежък под, за да носои тежка батерия. Поне са с нисък център на тежестта - това им признавам за +, забравил съм да го пиша. Горят батериите и не могат да ги угасят. И се палят сами и се палят при удър химикалите и 5 пожарни вода не могат ги угаси. Има изгоряли хора вече живи вътре. Питай гогъл и гледай как горят12. приемам ризнаваш скъпата застраховка - значе не е редова, нормална кола за средния гражданин, а бърза и спортна. ок.11. съгласен си , че замърсяват батериите. Според мен повече от един дизел малолитражен, какъвто карах като студент8и9. еми да. съглсен си, ще се правят ненужни обиколки и отколнения и престои само и само да се зареди и ще се чака по кафета и ресторанти часове на ред. Казах го - ако ч пръскаш на суперчарджъра си чупиш батерията! Ам те тва искат. Да си купиш нова по скоро за една кола пари! Що да не ти я счупят от презареждане тогава. За баницата я знаем вече.5. Ок. Съгласен. Аз също съм сметкаджия и ако не бях нямаше да стигна до тука. За теб са качествени едни гуми, за мен са скъпи! Аз до преди ....7, 8 години си купувах втора ръка гуми/ако не ми ги купеше нови татко - и той обича новите гуми като тебе:)/ Аз не съм състезател, за да ценя качетство гуми:)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
25
rate up comment 4 rate down comment 1
zelka007
преди 3 години
15. откъде ти е инфото за по-големите щети ... ?!14. значи средно тежът по 200кг повече от автомобил в същият клас ... двама шишковци на задната седалка, или пълен багажник ... чак да чупят мостове и пътища ... :))) ... все пак пътищата са смятани за определени натоварвания на ос . за БГ е 9 тона на ос , а най-тежката тесла е 2,5 тона мисля . нямаше да имат хомологация за ЕС ако беше така , щяха да са с двойни задни гуми поне ...13. пак не знам откъде я вадиш тази мисъл , значи една обикновенна проверка в пожарната служба на усато за запалвания на електрически автомобили след птп и самозапалвания сочи нещо коренно друго , даже разликата е доста сериозен процент спрямо двг ... късно е и не ми се рови в момента , подсети ме някой път през деня под такава тема пак , да видиш статистика ...12. нормално е да имат премия в застраховката , не може всеки да ги прави след птп , ускоряват ужасно бързо и понеже немат ръчка и съединител и се мешат хората с *** периодично , та после разправят че сами тръгвали ... :))) ... пробвай да застаховаш нова бегачка за 100к да видиш дали ще можеш навсякъде първо да я застраховаш , еле па некоя чудесия за 150-200 ... :))) ... кеф цена нема ... 11. мда , не е цветя и рози самото производство ... всяка миннодобивна дейност по принцип е инванзивна . доскоро го бяха оставили всичкото това на китайци , чилийци , индийци - копат , фърлят , харчат вода , не им дреме на шмайзера за нищо . отскоро се въвеждат производствени практики и стандарти . има практики за рециклиране , абе бая ще ги стегнат ... но факт , първите поколения на батерии не са били много чисти , но въпреки всичко , по-чисто от един дизелов автомобил със същият експлотациаонен срок ... също не ми се рови в момента за статистика ...8 и 9 ... всеки ден ли караш по 4-500км ... :))) ... да , като тръгнеш трябва да я правиш сметката . и тука е тънката част , като са я започнали играта в тесла , са я направали тази сметка още в началото , изградиха мрежа от зарядни станции на подходящи локации и с подходящ брой стойки за зареждане и постоянно доразширяват . ако имаш тесла даже тя мисли вместо теб за зареждането ... :))) ... указваш маршрут , и то ти показва къде и колко , смята ти разход според температурата на въздуха и пр ... много е мислена колата ... 5. не бих писал скъпи гуми , бих написал качествени гуми . и съм с две ръце за винаги да се кара с качествени гуми независимо от колата . а качествените гуми както си забелязал са скъпи ... :))) ... и има защо да е така . важни са за колата наравно с всички други аспекти по безопасността ...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
24
rate up comment 4 rate down comment 2
kane
преди 3 години
Електромобили срещу хибриди коя технология ще доминира на пазара? ....................в момента двг домира - с 3/4 от пазара и това е моят изборкогато хибрида или ев-то достигне 3/4 това ще бъде моят избор просто е като фасул :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
23
rate up comment 2 rate down comment 3
kane
преди 3 години
Е аз не съм толкова умен като мъск. гледам ден за ден. ама и по умни от него съм виждал май. той малко използвч си пада, а се праи на иноватор. много дотации получават секторите в които оперират компаниите му и там се е ориентирал. дотации за ев-то мъск е там, дотации за солара - тщпак е там, поизпълител на голама държавна агения - наса - пак е там, копае дупки за щатския бюджет на невада...еми сметкаджия е добър.кажи 5-6то фейка на минуситее всикчо под 1.8 е малилитражка за мене и масовия автомобил в БГ, вече не е ли! тя ако види мъска в тебе, ще се качва на всичко, и пеша ще е готова да върви до време даже:) джоба ми като е пълен коли не ми требват - с таксита е пълно :0
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
22
rate up comment 5 rate down comment 0
fon
преди 3 години
Продадените EV в ЕС за 2020г вече са над 1 милион и то без декември.ev-sales.blogspot.com
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още